SERVIS
PŘIJETÍ SERVISNÍ ZAKÁZKY
Vyberte servisní zakázku, kterou chcete objednat a zvolte typ zařízení. Přejděte do nákupního košíku a vyberte způsob dopravy „Přijetí servisní zakázky“, dále zvolte způsob platby hotově, převodem po dokončení opravy nebo platební kartou.
Jak dostat zařízení k nám na servis?
STRAŠNĚ JEDNODUCHÉ - napiště na balíček tento kód Zásilkovny 91754305 a odneste do jakéhokoliv Z - boxu, výdejního místa Zásilkovny či na depo.
S tímto kódem má pak dopravce všechny informace k zaslání, námi zaplacenou přepravu a zásilku tu budeme mít většinou již druhý den.
Před odevzdáním zařízení zbavte všech plastových krytů, obalů a pouzder. Pokud zařízení posíláte, tak jej pečlivě zabalte, aby nedošlo při přepravě k poškození.
Vaši nabíječku nepotřebujeme.
K zařízení přiložte vyplněný zakázkový list, bez něj není možné zařízení přijmout.
Budeme vás informovat, kdy bude servisní zakázka dokončena, zařízení si potom můžete vyzvednout osobně nebo jej odešleme zpět na adresu uvedenou v objednávce.
Záruka na veškeré servisní úkony je 6 měsíců.